שגיאה 691 - בחיבור ADSL- שם המשתמש ו/או סיסמא אינם נכונים

יש להקליד את שם המשתמש והסיסמא באותיות קטנות באנגלית.
לאחר שם המשתמש יש להקליד: Ineto@

שגיאה 650 - The computer you`re dialing into does not respond to a network

המודם לא מצליח ליצור קשר עם השרת, סיבות אפשריות:
המודם יצא מסנכרון, הפרעות בקו.
יש לבדוק כי המודם מחובר בצורה תקינה לקו דרך המסנן.
פתרון נוסף הוא להגדיר חייגן חדש.

שגיאה 676 - The line is busy
יש לוודא כי מספר הטלפון תקין בחייגן.

שגיאה 769 - Destination Host Unreachable

יש לבדוק כי הכרטיס רשת במצב זמין (Enable).
במידה והבעיה עדיין ממשיכה יש לנסות להתקין את הכרטיס/המודם מחדש.

שגיאה 678 - The computer you are dialing into is not answering

יש לבדוק את הגדרות המודם וכרטיס הרשת, מומלץ לבצע אתחול למודם ולמחשב.

שגיאה 721 - The remote computer did not respond

יש לוודא סנכרון המודם, מומלץ לאתחל את המודם.
בנוסף יתכן וקו ה-ADSL אינו מוגדר כראוי בבזק, יש לפנות למוקד בזק בטלפון: 1-800-340-340

שגיאה 751/752 - שם המחשב המארח אליו חייגת לא נמצא.

הבעיה נגרמת בד"כ מהגדרת חייגן לא נכונה.
יש לבדוק את הגדרות החייגן ובמידת הצורך להגדיר מחדש.

שגיאה 629 - You have been disconnected from the computer you dialed

ההודעה אומרת שנותקת על-ידי המחשב המרוחק.
הסיבות לתקלה יכולות להיות רבות - כבל לא תקין, מודם לא מסונכרן, מודם מכובה, הגדרות לא נכונות

שגיאה 633/602 - המודם אינו מוגדר כראוי לשם פעולה של חיוג לרשת.

הבעיה נגרמת לרוב מבעיה ב VPN. יש תחילה לאתחל את המחשב.
במידה והבעיה ממשיכה יש להגדיר את החייגן מחדש.
במקרים חריגים הבעיה היא במודם עצמו. יש לפנות לטכנאי לבדיקת הנושא.

שגיאה 734 - - The PPP link control protocol was terminated

הבעיה נובעת מהגדרה לא נכונה של תהליך האימות.
יש לבדוק הגדרות אבטחה בחייגן.

שגיאה 720 - No PPP Control Protocols configured

ישנה בעיה בפרוטוקול TCP/IP. יש להתקין מחדש את פרוטוקולי הרשת.
במידה והבעיה עדיין ממשיכה יש להתקין את כרטיס הרשת/המודם מחדש